یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

اطلاعات جذاب در مورد موضوعات مختلف نرم افزار های تحت وب، انواع طراحی سایت و ...

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

۳۴۲ بازديد

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

ایران با داشتن فرهنگ و تمدن غنی از گذشته تا به امروز, ایده های منحصر به فردی برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی منازل خود داشته است. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن طرح های متنوع, دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نیز دچار تغییرات زیادی شده است. در این مطلب به طراحی های جدید و شیک این نمونه دکوراسیون ها می پردازیم.

دکوراسیون داخلی منزل

طراحی های جدید و شیک دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

امروزه دکوراسیون منازل ایرانی در عین زیبایی و جذابیت با طرح های مدرنی ترکیب شده است. استفاده از وسایل مدرن و لوکس زیبایی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی را دو چندان نموده است. همچنین نورپردازی از گذشته تا به امروز از اهمیت بسیاری در دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی برخوردار بوده است.

کاغذ دیواری آبرنگی

تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین و شیک ترین طراحی های صورت گرفته برای منازل ایرانی است. همان طور که مشاهده خواهید کرد این نمونه ها دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی را نشان می دهد که در اغلب آن ها مبلمان راحتی استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

تعادل نقش مهمی در دکوراسیون خانه دارد. شما نباید در استفاده از چیزی که به آن علاقه دارید زیاده روی کنید. به عنوان مثال اگر عاشق طرح های راه راه هستید، آن را تنها در یک یا دو تا از لوازم منزلتان به کار گیرید. با این روش این طرح بیشتر و خاص تر به چشم می آید. از به کار گیری یک طرح برای کل خانه به شدت خودداری کنید.هر فضا باید شخصیت خاص خود را داشته باشد بنابراین سعی کنید مکان های مختلف خانه را شبیه به هم تزیین نکنید. به عنوان مثال اگر به رنگ آبی تمایل دارید، درجات مختلف آبی را برای هر فضا به کار گیرید یا کلکسیون لیوان را در اتاق پذیرایی و کلکسیون قوری را در آشپزخانه قرار دهید.

مهم نیست که درون قابتان یک عکس خانوادگی است یا یک اثر هنری، شما باید قاب هایتان را به صورت مستقل یا در قالب یک مجموعه از دیوار آویزان کنید. اگر می خواهید دو قاب را در کنار هم از دیوار بیاویزید دقت کنید یا به صورت موازی در کنار هم یا عمودی روی هم قرار گیرند. (تنها روی دیوار راه پله ها است که می توانید آنها را به صورت نامتقارن کنار هم بچینید) آویزان کردن آنها در فاصله ای زیاد از هم نیز اشتباه دیگری است که نباید مرتکب شوید.

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی ها نیز با دیگر دکوراسیون ها تفاوت دارد. استفاده از مدل تخت خواب های شیک, نحوه چیدمان مناسب وسایل اتاق خواب و تناسب و هماهنگی رنگ وسایل با سرویس خواب از جمله فاکتورهای مورد توجه ایرانی ها در دکوراسیون داخلی اتاق خواب است.

آشپزخانه یکی از مهمترین بخش خانه های ایرانی است که در دکوراسیون داخلی آن توجه بسیاری می شود. استفاده از مدل کابینت های شیک و مدرن در طراحی آشپزخانه های امروزی دیده می شود. این کابینت ها موجود زیبایی بیشتر آشپزخانه می شود.

استفاده از وسایل مدرن و سلطنتی مانند میز ناهار خوری و مبلمان سلطنتی, مدل لوسترهای مدرن و شیک و …  یکی دیگر از گزینه های دکوراسیون داخلی منزل ایرانی است. این دکوراسیون برای منازل بزرگ و مدرن بسیار مناسب بوده و زیبایی منزل را دو چندان می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.